一天一天的我在期待放學 

一轉眼卻要告別校園 

一張一張的快樂同學笑臉 

粉筆似的消失不再遇見 



終於終於不懂得老師所講 

祇知道 此刻想多聽一遍 

終於終於不需要再管積分 

祇恐怕 更多的考試未見 



這校園 這班房 這走廊 這禮堂 

告別時 是我心的家鄉 

到未來 那一方 人飄泊 路茫茫 

仍然在這裡找到一點點光 



OOh... 曾同遇上 

今孤身走遠方 誰願這樣 

OOh... 昂然踏上 

雖分開走遠方 明晨能共創 OOh... 

 

  轉眼間(真係轉眼間- -?),終於到左高三最後最後一日係班房到同高三己班既同學一齊上課,我知道....唔止係這兩年,而係十五年來所有所有既一切,我並無轉過校,一直都係在這學校裡生活,悶又悶過,開心又開心過,傷心又傷心過,同其他人一樣,係學校既時間仲多過係屋企,但係...就好似有好種野令我堅持左咁耐,喱樣係咩?我都已經唔記得左了,,,可能係一種責任^^....

 

  回憶...真係好似電影咁,一幕又一幕係你腦海裡出現,好快咁播放,捉都捉唔住.....見到自己做左好多蠢事-0-,,,但係會笑...."自己和自己打一架了,想通想不通反正就是這樣了,不會再流淚更多了,有多少錯誤重蹈覆轍,有多少苦痛還不是都過來了,想起來甚至還會笑呢!"呵呵~~就好似咁.....睇住fb,好多人都講好唔捨得,講左好多好多自己對教業最深的感受,喱一刻我真係感受到,就算之前話學校幾差幾差都好多,到左喱個時候,都係唔捨得佢.....真係要告別校園了,,,每一個人都帶著不同份量既回憶而告別這校園,你可以笑住講再見,,都可以喊住講,真係任君選擇bo~(想起個廣告-_-+).....但,我地唔好忘記,學校最後仲有一個考試要我地考,考得好唔好,就要靠我地既努力了,當係,最後為學校做d咩咁啦.......加油~-0-(多數都唔知溫唔溫到:p)~~~

 

  多謝.....千言萬語都唔夠一句多謝咁能夠表達所有野,,係時候,要踏上另一條路了!!!再沒有別的同母校一樣咁關注你既一切,咁能夠成為你第二個家,,,家,一定唔會忘記你(老人痴呆咁點算- -???)!哈哈xp~~~

 

6.jpg  


arrow
arrow
    全站熱搜

    ஐ∽瀚宇∽ஐ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()